Stap in

Stap 1 - Ontdekken

Alpha cursus

Misschien heb je nog nooit over God gehoord en wil je Hem leren kennen.  Of ben je opgegroeid met God en is het tijd voor een hernieuwde kennismaking. In de Alpha cursus zoeken we samen naar antwoorden op de vragen van het leven. In een ontspannen en open sfeer en kun je ontdekken wat het betekent om te geloven en volgeling van Jezus te zijn. Lees meer of meld je aan.

 

Zondag

We nodigen je uit voor de dienst op zondag. Dit kan online of live. Kom zoals je bent, je bent welkom.

Kom langs

Kom langs in De Stek, drink een kop koffie of thee en proef de sfeer. Heb je vragen? We gaan graag een gesprek met je aan. 


Stap 2 - Volgen

Groeicursus

Dit is de volgende stap na de Alpha cursus om je te helpen ontdekken hoe je dagelijks kunt bouwen aan je relatie met Jezus.

K25

K25 is een wekelijkse cursus en duurt een jaar. Het helpt je alle aspecten van je leven te spiegelen aan die van Jezus en te leren leven vanuit Zijn kracht.

Daadkracht

Ga "Leven met daadkracht". In een groep van maximaal 5 mensen geef je God de ruimte en zet je stappen in daadkracht. De kern is van de studie is 2Petrus 1:3-11, een uitnodiging van God aan jou. Geef je nu op

Leven in Herstel

Soms zijn er dingen in je leven gebeurd die je dagelijkse leven belemmeren. In deze cursus  gaan we op zoek naar Gods plan van herstel.

 

Visie

Leer ons kennen tijdens de Visie Bijeenkomst. Waar staan we voor? Waar voelen we ons toe geroepen? Wat is onze drijfveer? Stel vragen en geniet van een goed gesprek. Meld je aan.

Doopcursus

Dopen, wat houdt dat in? Wat zegt de Bijbel erover? Samen kijken we vanuit de Bijbel en de kerkgeschiedenis naar de betekenis van de doop. Meld je aan.

 

Gebed en aanbidding

In de gebed- en aanbiddingsavonden verleggen we de aandacht van onszelf naar onze liefdevolle God. Lees meer.


Stap 3 - Doorgeven

222

In een 222 jaar leren we discipelen worden die toegewijd zijn aan het eigen maken van Jezus' onderwijs, liefde en voorbeeld.

DBS

Gods liefde ontvang je niet alleen, je mag het doorgegeven. In Discovery Bible Study nodig je vrienden/kennissen uit die God niet kennen en help je ze ontdekken wie God is. DBS geeft de gelegenheid om dat gesprek met je collega of buurvrouw heel eenvoudig verder te brengen in de vertrouwde omgeving van je eigen huis. Meer weten hoe het werkt? Neem contact op.



Vertel het maar

Een interactieve avond waarin we leren hoe we ons geloof kunnen overbrengen. Doe mee en ontdek wat je elevator pitch is!

Goede Vragen Stellen

Het stellen van goede vragen haalt de kern naar boven. Samen ontdekken we hoe je dat kunt doen. 


Stap 4 - Maak een verschil

Doe mee! 

Onze tijd vraagt dat we de handen ineen slaan om het verschil te maken. Start een gebedsgroep, help mee met activiteiten, strek je uit naar je omgeving. Meld je aan.

wijZijnkerk

KerkvoorNu is een actieve gemeente waarin iedereen iets mag bijdragen. 

Ontdek de vele manieren waarop je kunt meedoen in dit gezin. Kijk in MijnKvN om alle bedieningen te ontdekken.